13 Nisan 2014

MSP'ler Eskişehir Osmangazi Üniversitesi'nde!

Merhabalar;

MSP'lerin ardı ardına düzenlenen etkinliklerine, 11 Nisan 2014 günü ESOGÜ Eğitim Fakültesi'nde Bilgisayar ve Bilişim Teknolojileri Kulübü ile ortaklaşa planlanan etkinlikle bir yenisini eklemiş bulunmaktayız.

Sakarya Üniversitesi'nden MSP Alperen Yılmaz, Dumlupınar Üniversitesi'nden MSP Süleyman İdinak ve Eskişehir Osmangazi Üniversitesi'nden MSP ben ve Özlem Doğan'ın sunumlarından oluşan etkinlik katılımcılara oldukça faydalı oldu. Zira çoğu katılımcı yüz yüze veya sosyal medya üzerinden bizlere teşekkür etti.

Etkinlik Programı ise şöyleydi:

13.30-14.00 Microsoft Student Partner Programı  
14.15-14.45 Açık Akademi - Dreamspark
15.00-15.30 Talent Explorer Programı ve MACH Programı 
15.45-16.15 Visual Studio 2013 - TFS



Açılış oturumu olarak ben Microsoft Student Partner nedir, ne kazandırır ve MSP olmak isteyenler nasıl bir yol izlemelidir'den bahsettim. Sunumun sonunda MSP programına nasıl başvurulacağına dair bir demo yaptım, uygulamalı gösterdim.

Sonrasında Alperen Yılmaz (Sakarya Üniversitesi Yönetim Bilişim Sistemleri | MSP) Açık Akademi nedir, nasıl faydalanılır'dan ve DreamSpark dünyasından bahsetti. Oldukça yararlı bir oturum oldu.

3. oturum olarak Süleyman İdinak (Dumlupınar Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği | MSP) MACH (Microsoft Academy for College Hires) programı ve Talent Explorer programından bahsetti. Ayrıca Microsoft Yaz Okulu 2014 hakkında bilgilendirmelerde bulundu.

Son oturum olarak da Özlem Doğan (Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Matematik-Bilgisayar | MSP) Visual Studio 2013 yenilikleri ve Team Foundation Server'dan bahsetti. Ayrıca App Studio kullanarak kod yazmadan nasıl uygulama geliştirilir'e değindi. Uygulamalı gösterdi.

Etkinlikte ayrıca Microsoft Türkiye'nin göndermiş olduğu USB bellekleri de hediye ettik ve katılan herkese DreamSpark kartı verdik.

Amacımız tabi ki farkındalık oluşturmak, soruları cevaplamaktı. Arkadaşlarımızın, bizim dünyamızda neler olduğunu, bu dünyaya nasıl dahil olunabileceğini bilmesini istedik.




Biz çok eğlendik. Ne diyelim, bir başka etkinlikte görüşmek üzere.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder