23 Ağustos 2013

Windows 8.1 Geliyooor

Yaklaşık 1 yıl önce piyasaya çıkan Windows 8 ile birlikte Microsoft'un başarılı olacağını öngörenler de oldu, hüsranla sonuçlanacak bir hareket olduğu görüşünü bildirenler de oldu. Ancak Microsoft Windows 8.1 işletim sistemi ile kullanıcıyı memnun etmeye çalışmış gibi gözüküyor.



Microsoft, Windows 8'i piyasaya sürdüğünde kullanıcılardan gelen birçok olumsuz görüş vardı. Alışılagelmiş arayüz tamamen değiştiğinden kullanıcı ister istemez bu değişikliği bir anda kaldıramadı ve hatta bir kısım kullanıcı Windows 7'ye geri dönüş yaptı. Ben de ilk kullanmaya başladığımda zorluklar çektim ama Windows7'ye geri dönüşün bana bir fayda sağlamayacağını düşündüm ve işletim sistemimi değiştirmedim. Çünkü gelecek demek teknoloji demek ve ben asla teknolojinin gerisinde kalamazdım. Neyseki Microsoft gelen geri bildirimleri dikkate alarak ve yenilikler katarak Windows 8'i kullanıcıya daha makul gelecek bir şekle dönüştürdü. Windows 8.1 güncellemesi ilk olarak Build 2013'te tanıtıldı. Tanıtım videosunu buradan izleyebilirsiniz ve Windows 8.1 Preview'ı ücretsiz indirip deneyebilirsiniz.

Asıl söylemek istediğim şeyse Windows 8.1'in piyasaya çıkış tarihi 18 Ekim 2013. Başlat düğmesinin geri geldiğini düşünürsek işlevi eskisi gibi olmasa da bir takım kullanıcıyı cezbedeceğe benziyor. Diğer yenilikleri de kullanınca göreceğiz.

Ne diyelim, bir Windows 8 kullanıcısı olarak güncellemeyi merakla bekliyorum.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder