24 Ağustos 2013

Blogum 1 Yaşına Girmiş

Bugün "Hello World" diyip yazmaya başlayalı tam 1 yıl oldu. 1 yıl önce heyecanla yazmaya başladım. Bilişim teknolojileri ile ilgili yazılarımı, yazılım geliştirirken aştığım zorlukları ve öğrendiklerimi, okuldan az da olsa öğrenebildiklerimi, Erasmus anılarımı (yazacağım diyip daha birçoğunu yazamadım) kendime fırsat buldukça derleyip sizlerle paylaştım.


Şimdi bakıyorum da, aslında kendime de bir not defteri yapmışım blogla birlikte. Çünkü bazen ben bile kendi yazdığım yazılardan faydalanabiliyorum. Nasıl oluyor demeyin, o kadar çok şey öğreniyoruz ki "şu nasıldı daha önce yapmıştım ama hatırlayamadım" diyip ilgili yazılarıma bakmışlığım oldu.

Düşünüyorum da eğer bir teknoloji-yazılım bloğum olmasaydı kesin yemek tarifleri bloğum olurdu. Nasıl yemek yaptığım değil de yeni tariflere ilgimden dolayı sanırım.

Neyse uzatmamayım, iyiki başlamışım blog yazmaya. Yeni yine yeniden Hello World!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder