23 Ekim 2013

Anne Ben MSP Oldum

Merhabalar,

Başlıkta bir parça espri olsun istedim ama bu işi ciddiye alıyorum, inanın bana. Kısaca ve bence açıklayacağım size "Nedir bu MSP?" sorusunun cevabını ve programa seçilme sürecimi.

Microsoft Student Partner olan öğrenciler Microsoft'un okullardaki öğrenci temsilcileridir denilebilir. Bu öğrenciler Microsoft'un düzenlediği etkinliklere katılır, hem kendini hem arkadaşlarını geliştirmek için çalışır, Microsoft teknolojileri ile ilgili arkadaşlarının varsa yaşadığı sorunları çözmeye çalışır, üniversitesinde Microsoft'un düzenleyeceği etkinliklerde görev alır. Okuldaki hocalarıyla Microsoft teknolojileri hakkında bildiklerini paylaşır. Microsoft teknolojilerini takip eder, hatta sadece onları değil her türlü teknolojiyi takip eder ve kendini geliştirir. Kısaca okuldaki yetkili öğrenci odur.

Başvurular buradan yapılıyor ve ayrıca diğer gerekli ekleri (video ve başvuru e-postası göndermeniz de gerekiyor) Microsoft Kampüs Türkiye adresinden alacağınız bilgiler doğrultusunda verilen adrese gönderiyorsunuz.



Ben Microsoft Student Partner programını ilk defa 1. sınıfta öğrenci kulübümüzün küçük bir toplantısında duymuştum. Bir arkadaş tanıtılmıştı bize MSP diye. Hani o zamanlar daha toyuz (hala da öyleyiz) diye soramamıştım "Nedir bu MSP?" diye. O günün akşamı ilk işim MSP'liği araştırmak oldu. Araştırdıkça gördüm ki MSP olmak ufkumu genişletecek, sosyalliğimi artıracak ve alanımda daha iyi olmam adına bana kapılar açacak. Kendi kendime "Bak Elif 4. sınıfta başvuracaksın bu programa. Ona göre ayağını denk al!" dedim. Tam olarak böyle miydi hatırlamıyorum ama buna benzer bir şey dedim. O günden bu güne pek çok üst sınıftan arkadaşım hatta sınıf arkadaşlarım MSP seçildi ve ben nedense hep 4. sınıfı bekledim başvurmak için. 1. sınıfta öyle söz verdim ya kendime, ondan herhalde. Zamanının geldiğini düşündüğümde başvurdum ve işte 2013 Eylül dönemi için seçilmişim. Microsoft ailesine ben de dahil oluyorum yavaş yavaş. Microsoft Yaz Okulu 2013'e başvurmama pişmanlığını hala taşısam da (belki ona da seçilirdim kimbilir...) MSP seçilmem tüm o pişmanlığı hafifletti.

Benim MSP başvurusu için hazırladığım videoyu buradan izleyebilirsiniz veya aşağıda da var ama tavsiye etmem kalitesinden dolayı, siz yine de linkten izleyin. J




Hoşçakalın ve hayallerinizin elinizi bırakmasına izin vermeyin.



8 yorum:

  1. Tebrik Ederim Elifcim :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler, mutlu olmana sevindim :)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun. Sakın profiline "Microsoft'ta çalışıyor" yazma :)

    YanıtlaSil
  4. Gereksiz işler

    YanıtlaSil
  5. Elifçim tebrikler,çok sevindim,bayrağı devraldın,iyi çalışmlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Derya :) Sana da iyi çalışmalar.

      Sil