31 Aralık 2013

Microsoft Student Partner Başvuruları Başlıyor

Merhabalar;

Bildiğiniz gibi Eylül dönemi başvurum sonucu MSP seçildim ve kısaca MSP'lik nedir ve nasıl seçildim gibi sorulara bir yazımda kısaca cevap verdim. Bu yazıda da MSP'liğimdeki yaşadıklarımdan ve yeni başvuru döneminden bahsedeceğim.

Seçildiğim günden bu yana arkadaşlarıma Microsoft teknolojileri konusunda yardımcı olmaya çalıştım. Aslında seçilmemle birlikte başıma türlü aksilikler de geldi. İlki, MSP'liğin başlama atışı olan Kick-Off haftası sınav haftama denk gelmesiydi. İlk 2 güne katılıp Eskişehir'e dönmek zorunda kalmıştım. İkinci aksilik ise aslında benim elimi kolumu bağlayan şey oldu. Kick-Off'tan sonra bilgisayarım bozuldu! 1-2 hafta bozuk haliyle idare etmeye çalıştım ama baktım olmayacak tamire gönderdim ve tamirden geri gelmesi 2 aya yakın bir süre aldı benden. İlk birkaç hafta bilgisayarsız idare etmek gerçekten ama gerçekten zor oldu ama sonra idareten bir yakınımın eski bilgisayarını ödünç aldım. Bu bilgisayara çalışma ortamımı kurdum (bilgisayar el verdiğince). Sonra okul projelerine yetişeyim dedim ve okuldaki grup çalışması eseri olacak 4 proje için arkadaşlarıma yetiştim ve projeleri tamamladık. Derken ve işte final haftası geldi, dönem bitti ve ben tüm bunları nasıl yaşadım, zaman nasıl geçti inanın anlayamadım. Talihsizliğime zamanında çok üzüldüm ama yapacak bir şey yok. Önümüzdeki maçlara bakacağız sözü yeni anahtar cümlem. Şimdi sıra kaldığım yerden uygulama geliştirmeye geldi hazır okul tatile girecekken. Kaybettiğim tüm zamanı finallerden sonra telafi etmeye çalışacağım.



Umarım sizlerin başına böyle şeyler gelmez diyip konuya gelelim. Ve işte şimdi yeni dönem geldi ve başvurular başlamak üzere. Nasıl mı başvuruyoruz?

1. Öncelikle Facebook'tan Microsoft Kampüs Türkiye hesabını takip edip tüm güncel haberleri oradaki Microsoft Student Partner sekmesinden kovalamanız gerek.

2. Buradan başvuru formunu doldurun.

3. Kendinizi tanıttığınız, programdan beklentileriniz ve programa katacaklarınızdan bahsettiğiniz WMV formatında çektiğiniz en fazla 5 dakikalık ve en fazla 500 MB olan videonuzu SkyDrive'da genel erişime açık bir şekilde adı Ad_Soyad_AA_YYYY.wmv olacak şekilde paylaşın ve dosyaya erişim adresini (URL)  "MSP Başvuru" konulu bir e-posta ile yardim@msakademik.net'e gönderin.

4. Aynı e-posta adresine Windows 8 ve/veya Windows Phone 8 uygulama mağazasında olan uygulamalarınızın ve teknik bir konuda yazdığınız yazıların URL adreslerini de gönderin.

İşte bu kadar!


Ayrıntılı bilgiyi buradan Türkiye'yi seçtikten sonra edinebilirsiniz.

Kolay gelsin!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder